poniedziałek, 6 maja 2013

Who Invented Nattō?



Zalegała ta książka u mnie na półce i zalegała. Nawet M. chyba zapomniała, że ją mam. :) W końcu wzięlam ją na drogę do pracy i tak w ciągu kilku dni przeczytałam. 

Who Invented Nattō? to jedna z wielu książek z serii przedstawiajacych Japończyków i ich kraj w dwujęzycznych tomach - wszystkie teksty są napisane po japońsku i po angielsku.  W tej części znajdują się hasła dotyczące jedzenia, tradycyjnego domu, sprzętów kuchennych, drinków i słodyczy, mebli oraz przedmiotów codziennego użytku. Czyta się przyjemnie, a przy okazji można zdobyć wiedzę na dany temat. W pigułce. :)

Więcej informacji na stronie wydawnictwa. Polecam!

6 komentarzy:

  1. O! Nie wiedziałam, że są na rynku takie ciekawe książki! :)
    Pani zdobycze wydawnicze są świetnie.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, ale nie wszystkie należą do mnie - część wypożyczam, a potem muszę zwrócić właścicielom. :) Co jakiś czas jednak kupuję coś poza Polską i zdarza mi się coś upolować. :) Pozdrawiam

      Usuń
  2. miałam przyjemność (?) zjeść natto w Japoni... nie wiem czy jest warte pisania książki:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nie miałam okazji, ale kiedyś może sie odważe. :)

      Usuń
  3. Nie ma w polskojęzycznej wersji? ;<

    OdpowiedzUsuń