piątek, 2 sierpnia 2013

SeabreezeStudio

Od miesięcy co jakiś czas zerkałam na stronę SeabreezeStudio. Kusiło mnie wiele rzeczy, ale chyba najbardziej etui na iPada, bo było mi potrzebne, a liski na niebieskim tle rzucały się w oczy. :) W końcu nie wytrzymałam i zamówiłam. No i mam. :)


SeabreezeStudio zostało założone przez Yukiko Kamiokę w 2005 roku. Początkowo działało w Wielkiej Brytanii, od jakiegoś czasu jednak znajduje się już w Japonii. Mimo to przesyłka dotarła do mnie w 4 dni. 


Podobają mi się materiały, których używa Yukiko - wyglądają jak design z dawnych lat, a wszystko robione jest ręcznie i z dbałością o szczegóły. Wzorów i kształtów jest sporo i myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie. W ofercie SeabreezeStudio są torby, etui na telefony i tablety, portmonetki i inne przedmioty. Niektóre produkty SeabreezeStudio można kupić i w Polsce tutaj


Więcej informacji na stronie SeabreezeStudio. Polecam!

2 komentarze: