sobota, 30 maja 2015

Sushi warsztaty po raz trzeci


Kolejny raz miałam okazję wziąć udział w sushi warsztatach razem z Sebu Sushi w Studiu Kulinarnym Browar Mieszczański. Tym razem nie tylko rolowałam i słuchałam mistrza Witu, ale miałam okazję w kilku zdaniach wprowadzić uczestników w świat sushi. O poprzednich warsztatach można przeczytać tutaj.



Mówiłam krótko i na temat, bo wszyscy nie mogliśmy doczekać się już skręconej rolki, aby zaspokoić pierwszy głód. A trochę to trwało, bo trzeba było ugotować ryż, przygotować łososia oraz przyjąć pierwsze podpowiedzi mistrza Witu. W czasie warsztatów było maki i nigiri, smażyliśmy również rybkę w tempurze, a na deser wyszło pyszne sushi na słodko z truskawkami. :)






W ciągu tych kilku godzin dużo się działo i dużo się jadło, część sushi poszło również na wynos. Jak to mówią, ćwiczenie czyni mistrza, a smacznych ćwiczeń w doborowym towarzystwie nigdy za wiele. :)




Kolejne warsztaty niebawem. Zapraszam! :)

(Zdjęcia by Wasyl z Jedzenia do rzeczy.)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz